Home

Kom precis hem ifrån Santa Barbara och Ventura.

Igår på dagen var vi i Santa Barbara och shoppade lite, men jag köpte bara en klänning. Sedan på kvällen åkte vi och åt på ett ställe i Ventura, och efter det åkte vi hem till C's mamma och sov över där.

Idag har vi varit på två olika stränder och tagit lite kort på mig som jag kanske ska ha som senior picture i the yearbook. Tror dessvärre att jag kisar på varenda kort haha.

Lägger in lite bilder från helgen.

 forever 21. Det var hela 3 våningar stort.

SB

ventura

 santa barbara



SB

 ni ser vad jag menar, jag KISAR.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vad härligt du ser ut att ha det:) det har du också va? men nu får du väl ta och ge dig lisa, lite kis är fint, de där blir kanon de där :D fin klänning eller kjol du har på dig :D puss <3

2009-09-08 @ 09:20:23
Postat av: Elin

Jahaja..vem är snyggingen egentligen va? :P Det ser för härligt ut. Njuuuuuuuuuut!

2009-09-08 @ 13:20:15
URL: http://elindamlin.blogg.se/
Postat av: Anchi

Åh gud vad fint det är! :)

2009-09-10 @ 11:26:09
URL: http://anchis.blogg.se/
Postat av: Emelie

JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR AV LÄNGTAN TILLBAKA!!!!!

2009-09-18 @ 12:43:58
Postat av: Sandra

Shit, vilken snygg kjol (klänning?) du har på dig! Jättesnygg! :D

2009-09-20 @ 18:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0