Hot

En ynka dag kvar av denna skolvecka. Och shit vad fort denna vecka gått! Men antar att det blir att gå fortare ju mer man kommer in i den och så.

Idag var det riktigt varmt ute, vet inte exakt hur varmt men skulle tippa på att det är lite över 30 grader i skuggan. Det var i alla fall olidligt varmt på PE classen idag. Jag ska inte ta upp allt vi fick göra, för det kan ni väl utantill vid det här laget ;) MEN en nyhet är att vi inte ska spela volleyball något mer förrän i vår!! Jag kan inte tro att det är sant.

Hm ja det har väl inte hänt något speciellt, vi dekorerade våra oatmeal containers på photo idag. Jag har satt fast massa bilder utan på, kan visa en bild sedan om jag kommer ihåg. Vi ska sedan göra denna till en kamera, haha.

Idag var det 5 veckor sedan jag lämnade Sverige förövrigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0