lovely friday

Någon skrev att jag skulle lägga in mer bilder, och det kan jag göra. Men just nu har jag inga roliga. Ska försöka ta på skolan så ni får se hur den ser ut, men det är svårt att liksom få med den för den består av 100 olika byggnader och man är utomhus hela tiden.(inte klssrummen men "korridorerna" eller vad man säger och till o med där man äter :) (tänk om det skulle vara i sverige haha skapligt kallt.)

Så om ungefär en timme ska jag till starbucks och träffa en tjej från skolan där. :) Sedan ikväll kommer en tjej från min photo class och hämtar upp mig, så ska vi och några till på drive in bio (utomhus liksom) :) Imorgon ska jag till San luis obispo och shoppa med sydney :) Och på kvällen ska jag hem till danie och äta. Det var väl något liknande detta jag skrev i förre inlägget men nu vet jag for sure :) Och så blir det ju santa barbara på söndag-måndag! (jag ska hälsa från dig emelie!)

Sedan vill ni kanske veta om min värdfamilj (en som skrev om det också). Och jag vet inte om dem vill att jag skriver ut saker om dem på internet. Men jag bor i alla fall med en kompis till min mamma (gammal brevvän since forever) och hennes man. De har inga barn. Men de har två kaniner, två hundar och två katter. De bor i ett ganska stort hus nära skolan, så jag kan gå hem efter skolan ifall jag vill, vilket är skönt :) Jag har ett ganska stort eget rum, med en stor säng, och en vad ska man kalla det en halv walk in closet..hehe man går i alla fall in i den, men den är ganska liten :) Men de är snälla och allt så det är bra! :)

 hehe intressant va, men där är i alla fall mitt skrivbord. och andra sidan av rummet har jag bilder på i tidgare inlägg.




Kommentarer
Postat av: Anchi

Just det, glömde skriva på msn att jag vill se mycket bilder också ;p hehe. Så fort du har nya =D

2009-09-05 @ 00:29:22
URL: http://anchis.blogg.se/
Postat av: emelie

ååååååh du hälsade från meeeej, hur mådde SB? ;)

2009-09-08 @ 13:51:00
Postat av: Lisa

emelie: santa barbara mådde bra, förutom att det (eller hur det blir) saknade dig..:(

2009-09-09 @ 02:54:55
URL: http://lisaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0