Movie, beach

Sitter just nu i mitt rum och är trött och törstig fastän jag druckit huur mycket som helst haha. Men i alla fall idag hämtade Breanna och shelby upp mig så åkte vi först och såg en film, The fame. Det var en jättebra film!! Så gå och se den om ni får möjlighet! Shelby dansar och två killar som hon dansar med är med i filmen, och hennes danspartner var med i "so you think you can dance" och var en av de fem finalisterna. Coooooolt va hehe.

Efter filmen åkte vi och käkade vid stranden där vi sedan tog lite bilder till vår photo class.

När jag kom hem åkte vi ut och käkade på en thai restaurant, det var gott. (kanske är därför jag är så törstig..) Och nu sitter jag är och är trött och ska sova.

Imorgon ska jag följa med Danie till Santa Maria på en träff med utbytesstudenter!


Nu ska jag i alla fall sova. Goodnight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0