Paus

Idag är det..onsdag, känns som tisdag eftersom vi var lediga i måndags. Men i alla fall, en dag i skolan som alla andra dagar haha. Fick springa tre varv på PE det var jobbigt, och självklart fick vi spela volleball, liksom varför ändra så vi får göra något annorlunda efter typ 6 idrottslektioner? :)

Vi läser om norse mythology på engelskan just nu.
Jag visste inte vad det var först men det är dem där gudarna, thor, odin (oden), osv. Haha "ska du följa med in i skogen" :"javisst!" haha kommer ni ihåg linnea och emelie? :D (ni var ju hästen haha. det jag snackar om är vår teater i skolan haha.)


doin my homework



 love


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hahaha vad kul, klart jag kommer ihåg det :D yiiiha! ;)

2009-09-10 @ 13:02:49
Postat av: EEEEE

Sweetie:)

(Upptäckte precis att jag har internet här "hemma" - så nu kan jag följa din blogg mer intensivt! Bra va? ;)

2009-09-15 @ 14:06:45
URL: http://elindamlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0