PE

Idag var jag nere i mörkrummet på photo och framkallade mitt bokmärke. Vi skulle rita på ett bokmärke, hela skulle vara täckt med mönster, så väldigt detaljerat. Hahah jag som älskar att rita! ;) Men det blev väl ganska bra i alla fall.

Hade även PE idag. Vi fick som vanligt göra vår vanliga uppvärmining (i led) och sedan alla armhävningar, sit ups osv. osv. Sedan skulle vi springa ett varv runt banan på mindre än 2 minuter. (i did it haha). Sedan skulel vi göra utfallssteg över hela den ena sidan (=långt) måste ha blivit över 100 stycken i alla fall. (någon som inte vet hur mycket träningsvärk av utfallssteg man brukar få?) I alal fall så shit mina ben är typ orrörliga nu haha. + att jag fick lov att gå hem från skolan i hettan. Men en bra sak är att jag är ledig på måndag!! :D

Det börjar bli lite kallare nu på morgonen och förmiddagen, eller det har varit så idag och igår. Men sedan typ vid 1 så är det varmt och skönt igen.

Och justja igår hade one tree hill season 7 premiär och gossip girl! :)

 mitt bokmärke hahaha. Iaf inte färdigt ännu..


Kommentarer
Postat av: Zandra

Är som vanligt på PE hör jag:-P. Jag vet, såg första avsnittet av GG idag, så bra:-D. Kramar

2009-09-16 @ 01:16:00
Postat av: Felicia på rosa moln

Lisa det var ju skiiitsnyggt bokmärke! Nice :D Skicka ett till mig med haha ;)

Btw, snacka om tränad du kommer vara när du kommer hem då! Fy fan om idrotten här hemma hade varit så, jag hade DÖTT haha :P Men man vänjer sig väl, egentligen hade det kanske bara vart bra för en ;) haha Hoppas du har det toppen wiiiie :D

2009-09-16 @ 12:01:34
URL: http://felicilicious.blogspot.com/
Postat av: Elinpelin

Hahaha, vad rolig du är Lisa! :D (ska nog ta bort det där med att jag måste godkänna kommentarerna, det är bara drygt)

Snyggt bokmärke btw! Lisa goes designer kanske? ;)

2009-09-16 @ 15:22:08
URL: http://elindamlin.blogg.se/
Postat av: Anchi

Alltså herregud, du kommer ju vara sjuuukt tränad när du kommer tillbaka :o haha. Jag skulle DÖ om jag var tvungen att göra allt det där varje idrottslektion haha!



Fint bokmärke ju! :)

2009-09-18 @ 14:03:02
URL: http://anchis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0