School again

Japp då var redan en ny skolvecka igång, efter tre lediga dagar. Idag hände det väl inte direkt något speciellt i skolan.

Fick tillbaka mitt hospitality test. Jag fick 98% på det, och det är jag väldigt nöjd med tanke på att jag hade lite svårt att förstå frågorna..

Vi hade genomgång till provet som är på torsdag i poli science. Sedan på fredag har jag två prov. Och imorgon har jag läxförhör på 10 svåra ord på engelskan igen, de tar död på mig hehe.

Ja det var väl min dag i skolan det. Väldigt innehållsrik förstås ;)

Juste på fredag spelar min skola sin första hemma football match! :) Jag signade upp att vara med och göra någon mat eller något med min hospitality class. Så det blir min första football game någonsin!

Nej nu blir det väl att återgå till det jag måste göra: homework.

Juste om ni har några frågor eller något så är det bara att fråga :) 



forever 21 i san luis obispo. huge

Kommentarer
Postat av: Malin

kom hem efter tre dagar i fucking skogen, har campat med tält och sovsäck och allt! Plus att jag hade tappat bort mina nycklar i skogen..haha :P Och så fick jag ditt brev :D Tacktacktack :D Blev så glad! Och han är ju så läcker, mmmm :) Nästa vecka åker jag hem så då tänker jag ringa, 17-23 sep :) Puss

2009-09-09 @ 14:37:42
Postat av: L

Malin: Hahaha vad roligt det låter Malin ;) Men gud hur gick det med nyckeln då? :o Det var så lite så tänkte du skulle gilla den tidningen ;) Haha jag gjorde :D Okej bra ring!! Då blir jag så glad :D Kom ihåg tidsskillnaden med 9 timmar. (jag ligger 9 timmar bakom er) Pusss :)

2009-09-09 @ 23:08:46
URL: http://lisaiusa.blogg.se/
Postat av: dennis

duu borde vara in heaven!

2009-09-09 @ 23:37:58
URL: http://bottleup.blogg.se/
Postat av: Zandra

haha, malin kommer antagligen glömma tidskillnaden och ringa tre på natten:P. Önska att jag var i bilden och shoppa loss lite;). Break a leg på proven. Kramar

2009-09-10 @ 00:25:30
Postat av: Anchi

Åh men vad duktig du är Lisa!! =)



Och ja, jag är typ världens lyckligaste tjej. Haha, men eller hur ;p du och din zlatan.. hihi!

2009-09-10 @ 11:27:49
URL: http://anchis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0