School stuff

Ja nu sitter jag här i mitt rum med word öppet som vanligt, och skriver på min essay from hell. Kommer ingen vart. Den ska vara 1-2 sidor och jag har näästan skrivit en sida nu, men det är verkligen stopp i min hjärna..

Annars idag så kan jag berätta att jag har ont överallt i armarna, i magen och i ena vaden (efter träningen igår haha) och imorgon blir det samma sak igen! Yippie! :)

Hm ja nästa måndag är jag ledig (labor day) så efterlängtat, jag är ganska trött på skolan redan, men tror det är pga engelskan som försvårar det hela.

Det som jag har just nu att göra i skolan som jag vet är:
Imorgon: lämna in essayen, ta med någon grej till skolan till photo
Torsdag: laga mat åt the homeless shelter (frivilligt, men man måste jobba 10 timmar utanför skolan för att få godkänt i kursen, så kanske ska göra det.), sedan ska jag även kunna 11 foodborn illnesses, och allt annat om sanitation som är hur mycket som helst och gaanska svårt.
Fredag: Inget (än så länge)

Och sedan nästa vecka har jag prov i poli science + ska göra klart alla papper som hör till det + en essay. Sedan har vi grammat prov och prov på engelsk litteratur grejs, pust haha. Hoppas jag får ut något vettigt av detta bara ;)

Justja inte för att låta dum eller så, men skicka inte sms eller ring till mitt svenska nummer, det kostar tydligen 6 kronor att ta emot ett sms från sverige och jag vill inte ens veta vad det kostar att skicka. Och ifall ni ringer mig så kostar det typ 20 kronor minuten för mig. Och om ni ringer och jag inte svarar så måste jag betala ändå. Så snälla ring inte dit, även fast jag vill men ja ni fattar. :)

for me..hehe :D



i fredags på the welcome back bonanza :)och juste vi kände oss väldigt uppklädda eftersom alla dem andra gick runt i träningskläder..haha

 universal studios




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0