Sunday

Sista dagen av ledighet har spenderats med shopping! Köpte ett linne åt mig själv, och sedan lite andra saker som inte är till mig.

Igår fick jag ett paket från sverige! Jag fick choklad, böcker, och brev från mina grannar. Så söta och himla roligt att läsa!!

Det blev ingen strand idag för imorse lyste inte solen så Sydneys mamma sa att vi kanske skulle åka dit nästa helg i stället. :) Men nu lyser solen, fast det är lite kallare mpt vad det har varit, kanske är typ 25 grader eller något så det är lagomt. Tror det skulle bli varmare till veckan igen.

Ah och igår var jag hemma hos Danie och åt mat. Hennes bror var på besök. Hon fixade mina naglar! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0