Thursday

Kom hem för ett tag sedan från golfbanan och håller nu på att packa min väska för att åka hem till Danie! (slapp böra runt på allt idag i skolan, men får lov att göra det imorgon istället + hela eftermiddagen i San luis..) 

Imorgon ska jag nämligen KLIPPA MITT HÅR OCH FÄRGA DET!!! PANIIIIIIK. Tänk om det blir gult, oranget, jättejätte uppklippt eller superkort. Jag får be till gud innan och hoppas på det bästa helt enkelt.

Imorgon kväll är det även football match! Vet inte om jag ska gå dit ännu, beror på hur mitt hår blir haha och när jag blir klar. Borde kanske införskaffa mig typ några hattar ifall det nu skulle bli hemskt.

Nu ska jag fortsätta packa (varför tar jag alltid med mig FÖR mycket?). + måste väl göra lite english homework that i love.

Kan också passa på att nämna att det är superduper hett här!! Inte varmt, utan hett. Tänkte bara säga det för jag vet att det inte är så jättevarmt i Sverige :-) Nejdå, eller jo just precis därför.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0