Three weeks

En helt vanlig dag i skolan. Jag längtar tills helgen då får jag tre dagar ledigt! (labor day på måndag = ledig!!!) Det är välbehövligt. På söndag - måndag ska vi åka till Santa Barbara och vara där. Då ska jag även ta mina senior pictures haha. Sedan på fredag eller lördag ska jag kanske träffa Sydney :) Och på lördag (tror jag) ska jag kanske följa med en tjej från min photo class och hennes kompis på någon drive in theature. :) De var inte säkra ännu om de skulle åka dit eller inte. Jag hoppas det blir av i alla fall. Sedan frågade Danie om jag ville komma och äta middag hemma hos dem för att hennes bror skulle komma från någonstans, hehe.

Idag efter skolan och jag och c och fixade våra tånaglar, det var nice. Och idag har jag inte haft några läxor att göra yey!

Jag har bara fått två knäppa frågor idag hehe :) "Firar ni jul i Sverige?", "Pratar ni swiss german eller german?".

Imorgon är det äntligen fredag och då slutar jag med PE...Men slutar ju 12 så det är skönt :)

 vid filmpremiären



 röda mattan innan premiären började.

tre veckor i usa idag!

Säg till vad ni vill att jag ska skriva om? Mer bilder, mindre bilder? Tell me.


Kommentarer
Postat av: Emelie

hälsa SB från mig :)

2009-09-04 @ 09:25:39
Postat av: ak

mer bilder, berätta om din värdfamiljen :)

2009-09-04 @ 11:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0