:)


Idag till engelskan skulle vi ha skrivit 5 meningar till vår essay och lämna in (som alltid började jag dagen innan) men självklart skulle väl skrivaren krångla, så jag skickade det till C och hon kunde inte öppna mitt mail med den bifogade filen. Skickade igen på en annan email adress, men hon kunde fortfarande inte öppna. Panik. Ni kanske tänker att jag bara hade kunnat skrivit det för hand och lämnat in. Men det var så att läraren sagt innan att vi MÅSTE skriva det på datorn (vi hade även fått utförliga instruktioner HUR vi skulle skriva det, dubbla mellanslag osv.)
Så imorse provade jag att skicka det till lärarens email, men tror ni det gick då? Nej provade två gånger och fick tillbaka det båda gångerna..Hm jag gav upp och åkte till skolan på dåligt humör. Var trött och irriterad för det där. Jag gick till engelskan, var orolig för att behöva förklara att jag inte hade med mig något. MEN när han ser mig säger han att han fått mitt arbete!!! Ni kan inte ana min lättnad, haha för amerikanska lärare är inte som svenska lärare, de är mycket mer stränga osv. Sedan hade vi även ett läxförhör på de 10 orden vi fått tidigare.

Men nu har jag köpt mig en egen skrivare som jag har på mitt rum!! Känns så bra! :) Jag köpte även one tree hill boxen, season 6. :)

Jag har även hunnit med att vara på Hearst castle idag (ett enormt hus, eller palats kanske passar bättre. Sök på google). Men precis när vi satt oss i bussen för att åka upp till huset känner jag hur törstig jag är..Gud så jag fick genomlida typ en och en halvtimme i HETTA och törstig som jag vet inte vad. Haha men det var en trevlig visning i alla fall :)

Justja måste berätta en sak om min PE (idrott) class idag, det ska också nämnas att den är sist på dagen (=hetta:) I alla fall vi måste alla vara klädda i orange and grey (skolas färger) i de snygga shortsen och t-shirten jag visade bild på förut. Det kändes som att vi var på ett militär camp, alla likadant klädda och så skulle vi stå på led haha. Så sedan skulle vi lägga oss ner och göra ungefär, 60 armhävningar på tårna yey, ungefär lika många situps, plankan och sedan springa runt en sådan där friidrotts bana. Haha det kanske inte låter så jobbigt, men det var ;) I alla fall i 35 graders värme, hehe. MEN det är bra med träning så jag är glad. :) Sedan spelade vi volleyball.

 ser ni vart jag sitter? (bild från LA)

 

Kommentarer
Postat av: Michaela

där de spelar in delar ur frieends??:D är dvdboxarna billiga in the us? du ser ut att trivas iaf! puss <3

2009-09-01 @ 12:52:48
URL: http://mickapickaa.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Åh fan vad nice att sitta i den där soffan du! :D:D har du varit på nått mer känt ställe då?:) Inatt drömde jag att jag cyklade förbi utanför dig och då såg jag att du satt i köket, så skulle du vara hemma i en vecka, det hade ju inte varit helt fel! ;) pussis

2009-09-01 @ 14:18:01
Postat av: dennis

ÖH OMG den idrotten hade jag ALDRIG KLARAT HAHAH :D

<3

2009-09-01 @ 17:46:43
URL: http://bottleup.blogg.se/
Postat av: Jennifer

åh min stats färger är oranget också! UT= the university of tennessee ligger där jag bor och det är det största universitet i staten. Deras färger är iaf vitt och oranget. Så alla har oranget på sig hela tiden, ganska fult oftast. haha :-P

2009-09-01 @ 19:21:41
Postat av: L

Jennifer: haha låter härligt go orange!!:) du måste berätta om din första skoldag o så sedan :)

2009-09-02 @ 05:41:12
URL: http://lisaiusa.blogg.se/
Postat av: L

Linnéa: Not really såg massa ställen där de spelat in filmer typ spiderman kyssen om du sett den filmen och massa mer från typ satc, osv :) hehe. Åh vad nice det lät ;) shit kommer dröja länge innan jag får sitta i mitt kök igen :( hehe och se dig cykla förbi..gud känns som det är år dit. Men känns inte som jag varit här länge samtidigt som det känns som det..hehe..

2009-09-02 @ 05:44:57
URL: http://lisaiusa.blogg.se/
Postat av: Linnéa

jahaa okejokej, vad kul! :) hehe mm ellerhur! så stannade jag först inte med cykeln utan cyklade runt i cirklar för att jag hade bråttom, sen tillslut såg du mig ;) hahah!! mm men ellerhur.. jätte länge ju!:( mm men ellerhur, på ena viset har du varit borta skit länge, och på det andra itne :P men det kommer ju gå sjukt fort hoppas jag :D

2009-09-02 @ 20:25:53
Postat av: Anchi

Haha fyfan, jag hade aldrig pallat det :(

Men verkar som att du har det bra iallafall!

Puss <3

2009-09-02 @ 23:16:07
URL: http://anchis.blogg.se/
Postat av: malin

underbart du verkar ha det!!!:) men skolan verkar dock lite jobbig...:p träffat någon snygging än då?;) PUSSS! kram

2009-09-04 @ 17:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0