Back to school tomorrow

Herrgud vad detta lov gått fort, men ändå känns det som att jag haft lov i typ 3 veckor..Men imorgon är det tillbaka till verkligheten igen, inga mer sena nätter och sovmorgonar på ett tag nu.

Så igår åkte vi till pismo (jag tror det var igår..) och jag piercade mitt ena öra där längst upp, vet ej vad det heter :) Men det gjorde inge ont och det vart bra!!

Idag gjorde vi min musikvideo till min video-class, tror den kommer bli hur bra som helst. Det enda negativa var att det var typ som en storm här idag, haha. Men hoppas det blir bättre snart :)

Imorgon åker Jennifer hem :( Så då får jag väl prata svenska med mina amerikanska vänner eller något hehe.

(vet ej varför det är kursiv stil kan ej ändra..)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Alltså du är ju så snygg!!! :o

2010-04-12 @ 23:08:52
URL: http://anchis.blogg.se/
Postat av: Angelica

Svar - Men vad knäpp du är haha! Sötis. Det är meningen att du ska ta åt dig lika mycket som alla andra, det är riktat till dig också!! :) <3

2010-04-15 @ 01:09:55
URL: http://anchis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0