I had a great day

Idag var jag tillbaka i skolan igen efter att jag stannat hemma 2 dagar pga att jag är sjuk.

I helgen var jag i Ventura och inte gjorde något speciellt, måndag sjuk och jag och sarah försökte åka iväg och ta bilder till vårt photo projekt..men det gick inge vidare, hennes kamera va slut på batteri och jag råkade öppna luckan efter att jag satt i filmen i kameran = hela filmrulleb förstörd. Så då fick vi lov att åka tillbaka igen, eller vi åkte och käkade på in n out..såå goot. Kan äta där varje dag..

och som sagt idag tillbaka till skolan. dryyygt! börjar 10 denna vecka så måste gå till skolan, så började gå och insåg att jag kommer komma försent, great. men jag kom fram till skolan i tid, 2 minuter innan vi började men allihop i min class va redan inne i köket (hade hospitality) så gick in dit jag också..men hade tydligen "fel" kläder på mig..(läraren var på dåligt humör) så jag fick inte laga mat för att jag hade leggings på mig, som jag förövrigt haft ungefär varenda lektion sedan vi började i augusti......så jag satt i klassrummet och gjorde ingeeet. Kul början.

jag hörde henne skrika på alihopa där inne konstant över allt möjligt..sedan såg jag några killar kasta deg på väggen och i taket hahah. (om hon hade sett det skulle hon inte blivit glad!) sedan fick en till kille lov att sätta sig ute i klassrummet för att han sagt något fult ord (haha) så hon blev pissed.

I alla fall, detta gjorde mig irriterad + att jag inte är frisk ännu...

ska enegtnligen till yosemite på fredag..men om jag mår såhär så kan jag inte följa med :(

Skönt att det ska bli 26 och 27 grader nästa vecka iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0