Sunday..again

Redan en hel vecka som sprungit förbi sedan jag sist skrev!

Det har hänt en hel del denna vecka som gått..Hade prov som jag pluggade till en del..(fick 97/100 på provet så det lönade sig:), var på in n out och käkade med massa folk, blev tillfrågad om jag ville gå på prom av en kille, hittade min prom dress, klippt mig, firade bez's birthday på california pizza kitchen, följde med när bez skaffade sin tatuering, shoppat m.m. Ska skriva mer imorgon och lägga in bilder. Exciting va?

Nu ska jag plugga lite engelska och sedan sova. Upp tidigt imorgon och gå till skolan, I can't wait...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar när du uppdaterar!

2010-04-19 @ 10:05:02
Postat av: Angelica

Du är så duktig!! :D

2010-04-20 @ 23:09:17
URL: http://anchis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0