Ventura

Ännu en skolvecka har passerat i superspeed.

Idag var jag och kollade på en cinderella play som vår skola hade. (jag får 40 poäng i extra credit så det vr värt det) kollade dock bara på halva sedan var jag för trött, men caia skulle fixa mina extra credit points ändåså :)

I alla fall den som varit med och gjort koreografin i pjäsen hade bla jobbat med zac efron faan kommer inte på dem andra just nu, men det var massa kända iaf, ganska coolt (för att vara med i en high school play nu liksom). (även fast jag inte tål zac efron) en av mina lärare har även haft han som elev...skulle inte förvåna mig om jag stöter på han här snart. Han är ju uppväxt bara 20 minuter från där jag bor och hans familj bor fortfarande kvar där.

Imorgon ska jag åka till Ventura och vara där, lördag och så kommer vi tillbaka på söndagen någon gång. Blir väl bara att sola där kan jag tänka mig. Är riktigt fint väder nu igen. ANnars denna veckan har det varit kasst väder!!

Nu ska jag sova.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

SATSASATSASATSA på zac ;) hihi

2010-04-24 @ 19:36:54
Postat av: Anonym

Vad har du haft för dig senaste tiden?

Berätta...

2010-05-03 @ 10:11:47
Postat av: Anonym

Det går inte att kommentera på ditt senaste inlägg!

2010-05-05 @ 16:22:01
Postat av: Anna-Lena

Hejsan!

Träffade din mamma och pappa idag när dom var in i min butik i Valbo och tittade. Vi kom då på att båda våra döttrar pluggar i USA det här året. Och bor jättenära varandra. Vår dotter, Matilda går på Arroyo Grande High och bor i A G. Världen är rätt liten.........

Ha det bäst!

2010-05-08 @ 17:40:44
URL: http://madamenyberg.blogspot.com
Postat av: Anonym

Om du inte orkar skriva kan du väl lägga in bilder.

2010-05-09 @ 17:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0