Video production

Hej!
Sitter just nu i skolan pa video production lektion. Sitter och kaker en ranger cookie som jag precis gjorde pa min forra klass.
Det regnar idag :( Saa drygt!! Men det skulle klarna upp mot formiddagen sa jag hoppas verkligen det.
Och ikvall blir det bio, och den ar pa svenska med engelsk text! Niiice :D Jag tror inte ens att jag har sett den filmen? Vet att jag last boken men tror inte jag hann se filmen, eller sa gjorde jag det..vet ej!
Aah en hel timme kvar av denna lektion, har inget att gora. Alla sidor ar blockade, sa har suttit inne pa aftonbladet, expressen, stureplan ..typ de enda som fungerar haha. :)
BYEEE

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha kul att du säkert kommer vara den enda som förstår vad dom säger haha :p

2010-04-20 @ 23:10:52
URL: http://anchis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du kan väl bertta om hur en skoldag ser ut.

2010-04-23 @ 14:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0