:)

Har aldrig tid för att skriva + att det är tråkigt. Men nu gör jag det.

Varit i skolan hela veckan, lika roligt som vanligt. Hehe nejdå men det var en rätt så bra vecka! Hände inte direkt något speciellt som jag kan nämna. (händer massor av saker hela tiden men kommer aldrig ihåg.)

Igår så kom Bez hit och vi gick till starbucks, vons och carls jr där vi åt. Sedan hem och vi gjorde inget speciellt, men det var roligt för det hände roliga saker. :)

Idag vet jag inte vad som händer, det är superbowl på tv som alla tjatar om! Jag vet typ inte ens vad det är, eller fick väl reda på att det är någon stor football grejs..Roligt, för man fattar ju så mycket om det. :) Inte.

Ska antagligen börja simma i skolan också, haha. Så måste man vara med och åka till olika skolor och tävla och sådant. Och jag är ju SÅ bra på att simma..inte. Hehe. Men det är bra träning så det blir nice. + att jag känner några i laget så det blir roligt. Tänk er att simma i en utomhus pool i februari! ;)

Imorgon är jag ledig, yey. Såå skönt! Ska träffa Sydney då :) Måste även plugga för har väl två engelska prov på tisdag..puuuh.

Nu ska vi till forever 21 :)


Kommentarer
Postat av: dennis

way to Go Lisa (y) HEHE <3

2010-02-08 @ 12:50:52
URL: http://bottleup.blogg.se/
Postat av: angelica

älskar när du har uppdaterat, hihi :)

2010-02-08 @ 23:19:25
URL: http://anchis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0