I'm going to L.A

Yep på torsdag åker jag till L.A! Ska bli så skönt att slippa skolan två dagar, hehe.

Ett tag sedan jag skrev. I fredags åkte jag till slo med danie, på lördagen kinesiskt nyår hos danie, söndag åkte till olika ställen med bez, och på kvällen, drive in bio. Måndagen pluggade jag endast.

Idag började simmningen...Jag hade bara en bikini (inte direkt så att jag använder baddräkt..) så fick låna en baddräkt, simglasögon och en simmössa av min kompis. Snygg man kände sig..

I alla fall vi ska träna 2 timmar varje dag tills typ maj. Man får missa två träningar under hela den tiden. Liksom ofta man kan rå för om man blir sjuk???? Och jag kommer missa en träning denna vecka, ev två. Kanske inte var någon träning på torsdagen, hoppas det. Kul annars att jag redan missat de två träningarna jag får missa, första veckan haha. Vi har även träningar under hela springbreak. Whatta..????? Man får inte missa någon då heller...Kul!! Man kan ju verkligen göra planer då, inte..Men men det blir säkert kul ändå, var åtminstone en rolig träning. :)

Imorgon har jag träning från 6.30 pm - 8.00. Kuul kul.

Nu ska jag plugga, har prov imorgon som jag inte hunnit plugga till.

Justja kan ju inte glömma av att berätta att i helgen var det 23 grader + ute! Gick i shorts hela helgen och även idag hade jag shorts och linne. :) Något skönt att kunna använda det i februari liksom..

 school



 nyåret







elefant säl

 morro bay

 valentines day


Kommentarer
Postat av: Linnéa

GRRRRR, ser mig sniff i baddräkt och simglasögon och mössa ;)hahaha!! haha good luck!! missa inga lektioner lisa fattar du väl! ;)

2010-02-17 @ 14:02:21
Postat av: Anonym

Hej!

Det är jättekul att läsa vad du har för dig långt där borta. Det låter UNDERBART med shorts!!

2010-02-17 @ 21:39:02
Postat av: Anonym

Ohhh! Vad mycket du får vara med om hela tiden, här i gamla Sverige är allt som vanligt tråkigt!!

2010-02-19 @ 08:40:57
Postat av: Anonym

Vad gjorde du i LA????

2010-02-23 @ 11:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0