The Lovely Bones

Första skoldagen för denna vecka avklarad, och det var ingen hemsk dag heller! Bara dagar kvar denna vecka och sedan två skoldagar nästa vecka, sedan åker jag till L.A :)

Efter skolan idag gick jag och lämnade in mina papper till the athletic office så nu finns det väl ingen återvändo gällande simningen antar jag ;) Kul att vi har de första tävlingarna om typ två veckor, hjälp!

Efter jag hade lämnat in papperena gick jag och käkade, sedan hem. Nu sitter jag här och fyllde precis i de sista papperena om L.A så nu är det bara att rektorn eller någon ska skriva under.

Igår var jag som sagt ledig och passade då på att prata med Malin på skype! (som förövrigt var det enda vettiga jag gjorde på hela dagen eftersom sydney var sjuk) iaf hade inte pratat med henne på sjukt länge så det var kul!

Köpte en bok i helgen, Lovely Bones, den går även på bio här. Ville bara nämna det för det verkar vara en jättebra bok och filmen verkar också bra :)


Kommentarer
Postat av: anchi

vad söt du är :)) hihi. jag är också dålig på att kommentera men jag ska bättra mig jag också!



shit vad kul att åka till la förresten! verkar grymt kul där. och förresten så suger det också att jag inte har fungerande mick så vi kan prata :( men ska försöka fixa det också! love! <3

2010-02-10 @ 13:00:12
URL: http://anchis.blogg.se/
Postat av: dennis

Du är bra på att göra en glad du Lisa :-D

Såå härlig du är haha! Saknar prata med dig :-D

du får SÅÅÅÅÅ GÄRNA komma, vi kan väl köra på en roadtrip haha för här finns då fan inte mycket kul! När kommer du tillbaka till Sverige btw?? <3

2010-02-10 @ 15:09:58
URL: http://bottleup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0