Strep throat

Ja som rubriken lyder, jag har halsfluss :( Det gör just nu så ont i halsen så jag inte vet vart jag ska ta vägen. Ingen kan seriöst förstå denna smärta haha. Vågar inte ens röra mig för då gör det så ont, och att svälja, ja det ska vi inte ens tala om hur det känns. Men har iaf fått pencillin nu så det kan bli bättre någon gång. Är trött på detta nu. Har även blivit förkyld och fått hosta :) Mår så bra just nu. Att jag måste gå upp vid 8 imorgon på en lördag känns hemskt, när allt jag vill är att bara ligga i sängen hela dagen..+ att regnet öser ned och det ska bli en huge storm :( Och grammatik provet gick åt h------ idag....

Nog om klagandet...Var med sydney idag, vi chillade och åkte sedan till slo, käkade och shoppade liite. :)

Nu ska jag försöka sova...






Kommentarer
Postat av: Linnéa

åh fyfan, det lät inte alls nå kul lisa!!! =/=/ krya på dig gumman! <3

2010-02-27 @ 11:57:15
Postat av: anchi

usch vad trist. krya på dig babe! =) <3

2010-02-27 @ 12:27:32
URL: http://anchis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0