Tests

Redan torsdag! Stannade hemma från skolan i måndags för jag var sjuk. Är fortfarande sjuk, eller har fortfarande ont i halsen kanske jag ska säga. Det vägrar gå över..så idag ska jag ta ett sådant halsprov och se. Jag hoppas det vill bli bättre snart i allafall!

Annars händer inte så värst mycket, det regnade och var kallt igår och idag sken solen och det var skapligt varmt.

Imorgon har jag 3 engelska prov, yey! och på lördag är det yfu möte...så inte får man vila upp sig då heller. att gå på dem mötena är nästan värre än att gå till skolan 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fiin!

2010-02-26 @ 08:27:14
Postat av: Elin

Var det lite regn? BUHU POOR LISA ;) (här snöar det konstant som du säkert redan vet)



grymt snygg frisyr för övrigt!

2010-02-26 @ 10:07:06
Postat av: Anchi

Du är så fin :D

2010-02-26 @ 11:07:17
URL: http://anchis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0