Dinner and sleepover

Ja igår hände väl inte så värst mycket, var och handlade mat som vi skulle laga på kvällen haha. Det enda intressanta på hela dagen. Resten av dagen tog vi det väl bara lugnt, kollade på en wallander film! Så bra :D

Och så fick jag mina betyg idag HAHAH. Min video production lärare hade skrivit en kommentar på betyget - "Student doing excellent work". grejen är den att jag gör ingenting, sitter och kollar min mail typ hela lektionerna och gör läxor som jag har i andra ämnen. Men det skiter väl han i ;) Hahah.

Älskar min nya kamera också. :)


 starbucks

 chips







 detta palmblad är skiiithögt upp. kan inte fatta hur tydligt det är haha..inte direkt van med det från min förra kamera. + att det inte är dåligt att ha palmer utanför huset..det är man inte van med från sverige


Kommentarer
Postat av: Från Borlänge

Lisa,vad har du gjort de senaste dagarna - vi vill veta!

2010-01-14 @ 10:18:40
Postat av: peggan

Vi vill se bilder kan nån kan canon

2010-01-15 @ 16:11:37
Postat av: Elin

Jag hälsade på en man i Uppsala ;P

2010-01-16 @ 15:23:08
URL: http://elindamlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0