Hollywood!

En del av fredagen spenderades i Hollywood eftersom Bez aldrig varit där. Det var trevligt, men vi stannade bara i typ 2 timmar.

Haha vi kollade på en dans show som några hade där på gatan. Så typ alla stirrade väl heela tiden på en person som stod och kollade hm hm gissa vem. I alla fall så typ började väl en av dem dessutom dansa till mig, liksom stå precis framför mig och dansa...alla garvade och där stod jag..Men dem var i alla fall duktiga. Efter showen kom en av dem fram till mig och frågade vad jag hette och typ presenterade sig själv..oook jag bryr miiig. Och så frågade han om jag skulle tillbaka till hollywood ikväll för att jag kunde träffa han då. Jamenvisst självklart vill jag väl det. :) Inte..Ja som ni ser så fanns det inget mer intressant än detta att berätta om hollywood haha..




 jack sparrow



 mj



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0