lovely day

..............................

Dagen började bra med en orkan utanför dörren. Efter första lektionen blev det inte direkt bättre för då hade himlen öppnat upp sig och regnet öste ned. Decimeter djupa pölar/sjöar bildades på endast en halvtimme. Att använda paraplyet var inte att tänka på då det endast vände sig ut och in + jag höll på att lyfta.

På engelska lektionen fick jag veta att vi på torsdag har FYRA engelska prov på samma dag + en stor essay som ska vara klar då + en hemsk stor läxa som också är till samma dag. På fredag har jag även ett stort poli sci test. :)

När jag kom hem hade riley(hunden) rivit ut hela mina papperskork den på toaletten, allt innehåll låg på hela mitt golv + utanför mitt rum + inne på toaletten, i små, små delar. + att han hade passat på att bajsa inne i köket.

Det är endast tisdag, hur ska jag överleva hela veckan?

 Kan se framemot att jag ska klippa mig på fredag....+ winter formal på lördag. Måste vara lite positiv också och en rolig grej idag var åtminstone att PE lektionen var rolig.

...


Kommentarer
Postat av: dennis

hade gått in i väggen ;O haha

och vilken hundjävel, hade INTE PALLAT hahah Lisa du är strong xD

2010-01-20 @ 13:32:51
URL: http://bottleup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0