New years eve

Haha vet inte om jag ska skratta eller gråta när jag tänker på hur min nyårsafton spenderades.

Iallfall åkte ju som sagt till LA i torsdags (nyårsafton), när vi väl kom dit efter sisodär 100 år så åkte vi hem till den personen vi skulle bo hos. På kvällen åt vi på en restaurang (helt vanlig skabbig restaurang), alla hade på sig tjocktröjor, fula jeans osv osv. (jag hade en snygg klänning åtminstone). Sedan åkte vi till något ställe och kollade på massa julbelysning, visst det var väl ganska coolt och så. Men inte direkt så att min dröm är att åka och kolla på massa julbelysning på nyårsafton.

De resterande timmarna av 2009 vill jag helst glömma. Men kan väl dela med mig av mina upplevelser. I alla fall, de vi bodde hos var inte bara besatta av grisar..utan även väldigt religösa. Så vi följde med en av personerna som bodde där som var 17 år till kyrkan.......BIG mistake. I kyrkan var det riktigt drag..eller inte. Liksom, nyårsafton vad är det? Vi satt där och spelade ett astråkigt spel med några konstiga människor..och sedan så började någon gubbe att be...kunde knappt hålla mig för skratt för allt var bara så..konstigt. Efter den lilla bönen så började de sjunga....."its all about jesus" ..gick en sång, resten av dem var typ om Gud och allt sådant. När jag vände mig om stod alla folk upp med en hand i luften, sjöng med för allt vad de kunde. När klockan slog tolv så sa inte en enda människa "happy new year" nej för de hade ju fullt upp med att sjunga sina jäkla sånger. LIKSOM HALLÅ DET BLEV NYSS ETT NYTT ÅR. Men ungefär 12.20 så var de klara med sjungandet och kunde säga "happy new year"... normalt. Man brukar ju ha nedräkning och typ skrika, kramas osv.

 den otroligt super amazingly awesome belysningen!




Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha men Lisa det är väl trevligt att vara i kyrkan och spela spel :) hahaha verkligen din favoritsyssla!! Synd att inte Jesus från Ludvika var där då.. :/

2010-01-03 @ 16:09:09
Postat av: dennis

HAHAHAHAHHAHA NEEEEEEEEEEEE fy vad baaaaad Lisa :O ahahahahah :S USCH XD

2010-01-03 @ 19:25:15
URL: http://bottleup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0