Pouring rain

Överlevde dagen. Men det var nätt och jämnt. Ifall gårdagen var hemsk så var det 10 gånger värre idag. Vaknade av att det åskade, renget ö s t e ned. I skolan måste man gå ute hela tiden förutom när man har lektioner. Det är ju inte direkt som haga där man kan vara inomhus hela tiden. nej här måste vi gå långt melan varje lektion och även "matsalen" är utomhus..Shit vi som klagade förra året på att det var kallt inne i skolan. Tänk om vi dessutom hade haft spöregn på oss ;)

Åkte hemifrån klockan 7 kom hem vid 7 från cal poly. så är helt utmattad men inte kan man ligga och slappa för det. Nej nu ska här pluggas. Det värsta är att jag inte kan tänka "Gud vad skönt efter imorgon så har jag det gjort". Nej för då har jag ett änu hemskare prov på fredag som jag måste plugga livet ur mig till eftersom det är för mycket att lära sig på en dag.....Men men men vad gör man.

Det roligaste är att vädret ska vara värre imorgon haha. Hur är det möjligt..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att solen lyser på dig snart!!

2010-01-21 @ 21:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0