Some pictures

Äntligen så har ännu en skolvecka passerat. Jag är även ledig på måndag vilket är hur skönt som helst!!

I fredags efter skolan åkte jag till slo med Danie för att shoppa lite grann, köpte två par nya jackor! Sedan på kvällen gjorde jag inget speciellt.

Idag åkte jag till skolan för att ta kort på Sydney till ett photoproject till skolan. Efter det gick vi till starbucks och häängde. Och ikväll ska jag ut och och äta mexican food..Imorgon vet jag inte antaglige åka till danie och spendera natten där..:)

Här kommer lite bilder ..


 farmers market

 julianne i skolan



 bröd MM

 sydney


Kommentarer
Postat av: Anonym

Brödet ser riktigt smaskigt ut!

2010-01-24 @ 00:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0