Week + weekend

Kommer knappt ihåg vad som hänt denna vecka..Fast det var en bra vecka, hade inte så mycket prov och läxor som jag vanligtvis har.

Den dagen jag hade så många engelska prov på en och samma dag hade vi ett omöjligt grammar prov. Ungefär alla i klassen fick skitdåligt, så han ska typ lära ut det igen och vi ska få göra om det..Boooring! När man äntligen var av med det, för det går verkligen inte att fatta haha.

I fredags var jag och shoppade, köpte en bikini, och skor till bebisen. :) och i lördags såg jag Avatar, typ 100 år efter alla, den var bra men missade första timmen då jag råkade somna..Men jag tyckte inte den var så bra som alla säger..Men den var helt okej. Var bjuden på winter formal dance av en kille, men tackade nej, ganska smart eftersom jag somnade under filmen.

Idag ska jag antagligen på bio, ska nog se when in rome. Har inte allt för stora förhoppningar, men men.

Imorgon blir det back to the lovely school again, i can't wait. :) Det är i alla fall en "odd vecka" vilket betyder att jag imorgon har 1, 3 och 5 lektionerna = de roligaste :)

cute

Kommentarer
Postat av: Elin

Nej Avatar var inte så bra som man förväntat sig.

Tycker mest att den var pinsam faktiskt ;P

2010-02-03 @ 18:19:55
URL: http://elindamlin.blogg.se/
Postat av: anchi

Haha åhhh vilka söta skor :D

2010-02-06 @ 15:42:01
URL: http://anchis.blogg.se/
Postat av: dennis

liiisa vad gör duu? update :-D heheheheh (a)

2010-02-07 @ 13:00:56
URL: http://bottleup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0