Winter Formal

Igår var alltså den omtalade winter formal dansen. Det är väl ungefär som prom, inte för att jag varit på det någon gång då men.

Jag och sydney åkte hem till danie innan för att fixa oss och käka och sådär.

Stället där själva grejen var på var typ ett stort ställe, vet inte hur jag ska förklara..Och där inne var allt gratis, fanns typ allt möjligt att dricka, kakor, godis, choklad fontän osv osv. + ett stort dansgolv med skaplig musik. Inne på toaletten fanns ett bord med typ munskölj, tuggummi, hårnålar, säkerhetsnålar, bodylotion, hårsspray..osv. Haha smart tänkt liksom.

Dansen var över vid 11.30, då åkte vi hem till danie igen och sov där. Vi vart hungriga mitt i natten, så vi började laga spagetti och köttfärssås vid halv 3. Men det var gott :)















 skär lök..










Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg!!!!

2010-01-26 @ 14:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0