2 more days

Nagon fragade mig ifall vi hade skap i skolan nu. Och nej det har vi inte haft under hela aret, man maste bara med sig alla saker hela dagen. Men vi har ju ett locker for min PE class sa jag har tex. mina skor, shorts, t-shirt osv i det. + att man bara behover bara med sig sin parm med alla papper, anteckningar u name it in. MEN det ar fett tugnt andasa, men men ...
Och ifall jag rekommenderar California. Sjalvklart gor jag det. Vem vill inte ha en varm host, vinter och annu varmare var + sommar. Och stranderna ar nice. Shoppingen nice. Finns manga fina stallen att aka till. :) Men man ska inte tro att bara for att det ar cali sa ar allt perfekt, for sa ar det inte. :)
....2 SKOLDAGAR KVAR AV HIGH SCHOOL!!!!!!!
Har det gatt fort eller fort!! Om en vecka ar mina foraldrar har och om 4 veckor ar jag i Sverige igen, heelt sjukt ju!
Nu ska jag ga pa lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0