Cabo San Lucas

Imorgon (lördag) åker jag till ventura för att spendera natten där, sedan på söndag morgon tar vi flyget mot Mexico! :) (cabo san lucas)

idag var jag och hämtade upp mina läxor som jag ska göra under tiden som jag är borta. Eftersom jag bara har två classer som är plugg kan man säga så tänkte jag att det kan väl inte bli så mycket läxor då..men tji fick jag. Från idrotten fick jag ett stort, tjockt häfte med en miljon frågor att besvara, engelskan ska jag läsa någon shakespeare book + svara på tusen frågor + göra vocab för typ två veckor + plugga till ett prov, i economics fick jag en lista på 50 ord som jag ska ta reda på vad det är + två häften som jag ska fylla i ...och från min hospitality class fick jag att jag ska kolla på TVÅ matlagnings program???! och skriva en sida om varje....B O R I N G ! (och för den delen tror hon att jag kommer kunna kolla på matlagningsprogram i mexico eller...jag fattar inte ens spanska så bra) men men detta ska väl gå det också ;)

Kommer alltså spendera min födelsedag i mexico. Kan inte fatta att jag kommer bli 19 år.

Jag är tillbaka från Mexico på torsdag, och tillbaka i Atascadero på fredag igen!

(Vädret är fortfarande tipptop ♥)

Adios.




Kommentarer
Postat av: dennis

vad skulle ni göra i mexico lisa? :-D!

<3

2010-03-21 @ 12:30:23
URL: http://bottleup.blogg.se/
Postat av: Från Blg

Vi har snöstorm idag!!!

Tänk på det när du ligger och pressar i solen!!

2010-03-21 @ 14:29:11
Postat av: haga

Grattis på födelsedagen ,hur många skulle inte vilja

fira den i Mexico!När inte ens den är jämn.Vad blir det månne nästa år?

2010-03-22 @ 15:03:27
Postat av: Angelica

Men guuud vad läxor ni får! :o helt sjukt ju haha. Men mexico låter underbart :D :D

2010-03-22 @ 22:12:58
URL: http://anchis.blogg.se/
Postat av: Angelica

Men guuud vad läxor ni får! :o helt sjukt ju haha. Men mexico låter underbart :D :D

2010-03-22 @ 22:12:58
URL: http://anchis.blogg.se/
Postat av: Angelica

Haha oj, inte meningen att skicka två! ;p

2010-03-22 @ 22:13:20
URL: http://anchis.blogg.se/
Postat av: Anonym

GRATTIS på födelsedagen Lisa!!!!!

2010-03-23 @ 11:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0