Cabo

Är hemkommen från Cabo för ett bra tag sedan, eller åtminstone några dagar. Vad kan jag säga det var 5 bra dagar jag hade där, varmt och skönt och fint hotell. Det enda jag gjorde var att ligga vid poolen och bada och äta typ.

När vi kom till flygplatsen och skulle åka därifrån så sa de att jag skulle få lov att ansöka för något skit för att jag skulle kunna komma in i USA igen..öhm OK ingen hade då sagt något om det innan. Så fick jag följa med en människa bakom disken och in i en labyrint av kontor tillslut kom vi till en gubbe som satt och pratade i telefon de första 20 minuterna..och jag var stressad. Sedan visade det sig att jag inte ens behövde det där...så då fick jag bestämma min plats på flygplanet :D Så det var ju nice i alla fall.

När vi sedan kom in i USA igen så hade jag fyllt i fel papper så jag fick lov att gå ut från kön igen för att göra det, men sedan fick jag gå före alla i kön igen så det var sweet.

Här kommer några bilder.





 mitt rum














Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh Gud vad härligt det ser ut, asnice!!! :D

2010-03-29 @ 09:38:48
Postat av: Anonym

Här i Borlänge snöar det idag så gissa om man blir avundsjuk att se sol, värme och hav!!

2010-03-29 @ 11:18:54
Postat av: Angelica

åh vad underbart härligt det ser ut!!

2010-04-01 @ 23:21:59
URL: http://anchis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0