Feeling better

Har varit hemma från skolan nu i tre dagar. Skönt men nu vill jag tillbaka! Man missar så sjukt mycket om man bara är borta en dag, så kommer väl få ta igen saker ända fram tills juni nu hehe. Men vad ska man göra åt saken.

Så jag har inget intressant att berätta, låg i sängen och sov hela helgen förutom på lördagen då jag åkte på det hemska yfu mötet.

Justja i måndags var det sista avsnittet av the bachelor och att han valde vienna chockade nog alla, men jag tyckte det var bra!


 Så endast 2 skoldagar kvar för denna vecka och endast 12 till Mexico! :D

 


Kommentarer
Postat av: Avundsjuk i Sverige

Ser ut som du får det underbart i Mexico!!!

2010-03-04 @ 10:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0