Monday


Så i helgen vad gjorde jag..i fredags var jag ute och åt och sedan åkte till skolan för att kolla på dodgeball turneringen, på lördagen var jag i slo och käkade, shoppade och kikade på alica in wonderland. Ganska trååkig film. Hade en sleepover med bez och på söndagen gick vi till starbucks och lite så..var fint väder åtminstone. :)

Justja när vi väntade på bussen i lördags så stod det massor av folk och väntade på bussen och alla av rökte pot (droger) så dem var ju helt höga och konstiga. Sedan gick det två svarta killar förbi och dem typ vände sig om och kollade på dem som stod och rökte och dem som rökte började skrika efter dem typ "ey niggas what are you staring at?" Omg och jag stod i mitten mellan dem allihopa haha..I alla fall så då började dem ju bråka, typ säga massa grejer till varandra ....och sedan tog en av de svarta killarna av sig tröjan och sa typ "okay if you wanna fight, come on" så gick han iväg och ville börja slåss...men dem andra ville inte...så stod dem väl och sa massa sjuka grejer till varandra i typ en kvart, och sedan drog dem äntligen..Jag vill inte direkt vara i mitten av deras fight haha.

I allafall nu är det måndag, hände inget speciellt i skolan, spelade tennis på idrotten..det är ganska kul i alla fall för jag kan inte spela haha.



 Hittade detta idag :D typ en lista på de seniors som har näst bäst betyg eller hur man ska säga, liksom det finns en annan lista som är bättre och en som är sämre, jag är i den mittersta listan eller hur man ska säga haha. (jag har alla A:s just nu)

Kommentarer
Postat av: haga

ja det är bara att buga och ta av sej hatten,

det är en stor bedrift i ett annat land och kultur.

Du förstår vad livet hemma kommer att vara lätt

2010-03-10 @ 09:50:08
Postat av: Dalmas

Du har väl hört det där om att råka vara på fel ställe...?Inget som händer vid en busshållplats i Borlänge tror jag.

2010-03-10 @ 23:41:04
Postat av: Anonym

Var rädd om dig!!

Bra jobbat i skolan!!!

2010-03-11 @ 13:20:25
Postat av: Michaela

dutti du är då :D:D

2010-03-12 @ 08:46:20
URL: http://mickapickaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Uppdatera nu!!

2010-03-14 @ 21:53:10
Postat av: dennis

du är awesome :p

leker livet ellleeer? :-D hehehehe

2010-03-17 @ 09:05:22
URL: http://bottleup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0