Sun

Hi guys.

Ännu en helg som är över! Veckorna bara flyger iväg..herregud. Men det är bra, nu är det endast en vecka kvar tills jag åker till Mexico!

Ialla fall klippte mig igår! Det vart bra, första gången sedan jag kom hit som jag vart helt nöjd med allt som dem gjorde!

Annars så har jag hängt med bez, tagit bilder till in photo class och så..och idag solade vi för det var underbart väder. :)

Denna vecka så har vi lite variation i schemat i skolan, OMG första gången på 7 månader som jag börjar en annan tid än 7.47 liksom!! Börjar 10.40 två dagar denna vecka...två dagar..men alltid något!

palm såklart




Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyyygg!

2010-03-15 @ 22:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0