Circle of life

Sarah and I went to take pictures for our photo class. Det var nice. Vi hade hikat högt upp på en kulle och jag frågade henne om hon trodde det fanns ormar där för ja gsåg typ som orm hål i marken..Hon ba "nej det finns nog inga här". Efter 5 minuter när vi nästan var på toppen så skriker hon till, och jag börjar skrika ännu högre. Jag fattade direkt att det va en orm hon sett haha. Så vi börjar att springa ned..fyfan. Ormen va typ skiiitstor också, läskigt haha.

Sedan på vägen hem vare jag som körde bilen, så det var nice. och bilen var inte automat (som alla är här), så jag fick till och med använda växeln eller va man säger. och det gick prima ;) tack och lov.

 med den dryga kameran, med film i haha













 jag körde, äntligen!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk...nu är du snart i Sverige och kör bil....

Tá det lugnt!!

2010-05-22 @ 12:27:18
Postat av: bella

vad använder du för kamera??

2010-05-23 @ 15:48:53
URL: http://minibella.blogg.se/
Postat av: Lisa

canon rebel använder jag

2010-05-24 @ 01:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0