Prom 2010

Igår var det alltså prom - kvällen som alla amerikaner sett framemot hela sitt liv ungefär. Jag gick med Levi, som var min "date", Danie, Sydney, Bez, Keebon and Eka. + andra folk som vi träffade där.

Vi började med att ta kort hemma hos Levi och sedanåka till restaurangen sedan till prom. Dansgolvet var utomhus, ganska weird. Men jag var trött hela kvällen så jag började kolla på klockan redan klockan 9 ;) och det höll på till 12. Men det var helt okej iaf, men det är inte så amazingly som man får intrycket av att det ska vara ;) sorry att göra er besvikna haha. Men amerikanska partyn är inte lika roliga som svenska, eller vissa är, men liksom de är barnsliga på något sätt haha. Men det duger :D haha ska sluta klaga.

Ska ladda upp lite bilder här nu.







 sarah :)
















Kommentarer
Postat av: Angelica

Så fin är du! :)

2010-05-24 @ 02:20:57
URL: http://anchis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken vacker klänning du har!

2010-05-26 @ 22:06:26
Postat av: Elin

Jäklar vilken snygg klänning!!!! :D:D Du passade bra i den!

2010-06-01 @ 13:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0